Reklama i promocja Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak zatrudnić agencję SEO. Przekonaj się!

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się podpowiedziami ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google doradza, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo występowania licznych opcji, jak m.in. DuckDuckGo, Bing bądź Rambler, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w internecie, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, zazwyczaj nie jest to łatwe bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google wskazuje także, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą zauważalne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.