Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?
Zajrzyj tu po więcej szczegółów o Kraków agencja reklamowa
Gdy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, akcje marketingowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie swoich działów ds. marketingu, jednakże małe firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle szukają pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.
Co można powierzyć agencji reklamowej?
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami pomocnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, billboardów lub kalendarzy. Agencja reklamowa napisze także przyciągające, unikalne teksty na stronę www zleceniodawcy, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak Instagram, Twitter lub Facebook.
Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami lub targów, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą oraz wykwalifikowanego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]