Hobby, rekreacja, sport Reklama i promocja

Gadżety dla biegacza – prezent dla uczestników z logo organizatora

Jogging stał się w ostatnim czasie ulubioną dziedziną sportu wielu Polaków. To aktywność, którą można uprawiać w dowolnym miejscu, ponieważ nawet w dużych aglomeracjach znajdują się spore parki oraz deptaki, gdzie można pobiegać. A co najważniejsze – bieganie nie wymaga znacznych nakładów finansowych. Wystarczą przecież odpowiednie obuwie, oddychający t-shirt i nieco samozaparcia.

Gadżety dla biegacza – co otrzymują uczestnicy maratonów

Nawet w małych miastach co jakiś czas organizowane są biegi, w których partycypują zarówno zawodowcy, jak i entuzjaści tego sportu. Wpisanie się na taki event sportowy nierzadko wiąże się z niewielką wpłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu biegacze otrzymują też mały komplet gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów przeważnie jest identyfikator startowy,oddychająca koszulka , czasami butelka izotoniku. Jednak coraz częściej sponsorzy biegów dołączają do nich rzadziej spotykane gadżety dla biegacza. Na bardziej prestiżowych wydarzeniach sportowych są to być np. nieduży ręcznik do wytarcia potu, opaska do biegania na ramię, w której można schować klucze lub telefon, czy też nerka, czyli pojemniejszy pas sportowy na biodra. Sportowcy bardzo doceniają takie zestawy gadżetów, bowiem nawet jeśli nie zdobędą w zawodach zadowalającej pozycji, to t-shirt z nazwą imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z partycypacji w biegu. Co istotne, jest to pamiątka przydatna, którą biegacz może zakładać podczas swoich treningów.

Użycie gadżetów dla biegaczy w działaniach reklamowych

Małe i duże wydarzenia sportowe nie mogłyby oczywiście istnieć bez wsparcia sponsorów, którzy pokrywają koszty ich organizacji. Na ogół logotyp patronów oraz organizatorów biegów drukuje się nie tylko na banerach lub plakatach promujących bieg, ale też i na gadżetach przekazywanych sportowcom. Zależnie od rodzaju surowca czy materiału, z którego wyprodukowane są gadżety dla biegaczy, do naniesienia na nich logo patronów stosowane są różne techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to z reguły sitodruk, który gwarantuje wysoką trwałość grafiki.